aaaaaand I'm back :D .. or not..

    Well.. Jag har ju vart borta ett vääldigt bra tag just nu, men jag har ente haft tid till att blogga eller skriva över huvud taget, jag har precis skrivt slutprovet i Nautbruk idag, vilket tog den mesta tiden att plugga till. Sedan har jag ett större prov i arbetsmiljö på tisdag, och ett prov i biologi på fredag! Så jag har ente haft tid alls.. Och att det även vart en jobbig tid nu dem senaste veckorna, så jag hoppas ni kan förlåta mig :P
 
Men jag har en massor som väntar på att få komma upp här! Har massor med film lite på djuren och även bilder såklart! Men det kommer komma fram emot helgen, iaf när jag är hemma då jag ente kan ladda upp filmer till nätet på skolans dåliga wifi.. men aja :D
     Jag lever iaf! Och ber återigen om ursäkt för att j ag ente har skrivt något alls på en väääldigt lång tid.. D:
Men jag lämnar er med några enstaka bilder från denna och förra veckan :)
 
Vackra Dingle.<3
Så kan det gå när man ger mina klasskamrater en kanin och en longboard  (Y)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0