Nu är Sune äntligen min!

Nu kan jag äntligen kalla Sune för min egen!
Idag kom äntligen min kompis med honom och gav honom till mig. Sune överaskade mig två gånger när han somnade på min mage och andra gången i min famn :') Han är verkligen helt underbar och har övertalat mamma att få behålla honom okastrerad! Hoppas hon fortfarande går med på det när hon kommer på att dem skvätter bland annat.. :P MEn aja nu är han ialla fall min och jag ser fram emot många härliga år med honom!
     Men har även hängt en del i djurhuset i söndags och hälsade på djuren, dem mådde bra och passade även på att mysa med fåren! Det kommer även upp film i ialla fall två eller tre delar lite  som jag filmat när jag var där i söndags. HAr tyvärr ingetredigeringsprogram kvar sedan jag rensade datorn, men men :P
     Nu ska även jag gå och lägga mig och se fram emot ännu en dag :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0