Frukost för dem små liven

Mums tycker alla små liven när man kommer mer frukost bestående av sallad, gurka, morot och broccoli. Väldigt uppskattat av allihop. Nu har även marsvinen börjat att komma fram o äta oftare och Curry smakade även på Salladen nyss. Vilket e väldigt skönt då dem vart väldigt skygga än så länge. brukar oftast vara så med marsvinen men jag låter dem ta sin tid. Kudden var även framme o nosade på min arm när jag sträckte ut lite gurka till dem. Vilket var väldigt positivt!
    Sune känner sig som hemma och slänger sig beskymmerslöst på mattan som vanligt efter den dagliga turen runt lägenheten^^  
 

 
Min hund till kanin
 
Höns, gätter och jättekanin
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0