Hälsa på Mirakel Sune!

Jag tänkte inte avslöja något här innan allt var bestämt. Men det var lite svårt i resten av den sociala medierna, men vissa av er ver inte att..
         .. Jag kommer att ta hem en kanin! En vädurskulle på 6 månader! Han hete Mirakel Sune men kallas Sune. Hans namn fick han ifrån att han var den enda som överlevde i sin kull när deras moder dog.
  Han är verkligen den mysigaste och mest sociala kanin jag träffat. Jag har haft många kaniner genom åren, men han är verkligen otrolig. Hur han ser människan som sin mamma och hur besviken han blir om du inte hälsar på honom när du går förbi buren. Han är otroligt energisk och bara helt otrolig. Jag blev störtkär i honom dirrekt jag såg honom och  när jag hörde att hans ägare inte kunde ha kvar honom kunde jag inte låta bli att fråga mor min om vi kunde ta honom. Hon vägrade ta honom från början och grälat om detta har vi med. Men mor ville inte att en sådan kanin som Sune skulle komma till vem som helst. Och det vill inte ägaren heller men hon vill ge honom till mig.
     Så jag vet inte exakt när, men jag kommer att få ta hem Sune! Troligtvis redan nästa vecka och det kommer dröjja innan jag får ha honom i skolan då det inte finns djurrum lediga. Men jag skall på möte med rektorn på måndag när jag är tillbaka i skolan.
   Så nu är jag hemma igen med alla djuren. Är lättad efter att fått vara utan mina gerbilpojkar och dem andra djuren i en hel veckan. Även om jag är lite less för att jag tvingas åka hem. Men ja, jag får hem Sune iaf! :')
 
Jag skapar nu kategorin hoppare där jag kommer att skriva om kaninen Sune ^^ <3 Det blir även billigt och bra med spån och hö då jag får av skolan :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0