Vilken kväll..!

Oh herre.. Vart ska jag börja?
Igår kom den efterlängtade dagen. Jag och en va mina bästa kompisar drog till skandinavium för att se Nickelback och även Skillet som vart förband. Jag bara rös, Skillet stod på scen i ungefär 40 minuter och Nickelback i runt 2 timmar. Men fy helvette vilken konsär! Det var värt allt slit o bråk med mamma om biljetterna o allt. Det var nog en av dem bästa kvällarna i mitt liv! :')
         Skillet spelade tre av mina favoritlåtar så som deras Monster, Awake and Alive och även not gonna die. Jag fällde några tårar och musiken bara ekade i mina öron. Jag verkligen älskar skillet och detta var första gången dem vart i sverige och jag var där lixom.. Det finns inget som kan mätas med detta. Det var sååå mäktigt :')
        När Nickelback klev upp på scen, det var då jag faktiskt förstod att jag skulle få se dem. Dem är en av mina största favoriter och jag bara njöt. Låtar som Photograf, Someday, far away, something in your mounth, if today was your last day och when we stand togheter, fick jag höra igår kväll. Och om det är några som ente vet vilka dessa är. Så gör er en tjänst att kolla upp de. höhö c':  Photograf och Lullaby som även spelades, är låtar jag verkligen störtlipat till och är låtar som står mig nära till hjärtat. Jag är fortfarande helt mållös och det blev ente mycket sova innat. Men men, guud. Jag vet fortfarande ente vad jag ska säga.. :')
 
  Nu är Sune hemma!
Och han verkligen stormtrivs. Han går fot med oss vart vi än går i lägenheten o han gör sina ''små'' glädjeskutt varje gång han kommer ut i vardagsrummet... :') När vi anlände hem igår efter en vecka i skolan så var det första han gjorde var att äta upp all gurka vi gav honom :P
  
Jag har även något annat roligt att berätta för er..
    Igår fick jag även marsvin... :DD Jag fick hem två stycken 7 veckors gamla Marsvinshonor. Curry är ett strävhårigt marsvin och Kudden som är virvelmarsvin.. :') Dem är fortfarande väldigt små och rätt så skygga. Men vi har tänkt att dem ska få vänja sig vid oss innan vi börjar att hantera dem mer än att kanske klappa på dem lite då och då :3
     Under veckan har jag även tagit jouren och vart med djuren i stort sett hela dagarna. Kommer lite mer om det om jag hinner skriva :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0