Officiellt djurvårdare!

   Nu är man officiellt djurvårdare på dingle naturbruk!
Vilket känns helt underbart. Efter att ha gått kursen naturbruk i ungefär 10 veckor så är vi nu igång med djurvården. Att plugga djur hela tiden, är helt otroligt för mig. Som i fredags när vi pluggade anatomi bland annat. Annars pluggar vi mest gnagare nu hoss sällskapsdjur. Jag blev superglad är jag fick skriva om gerbiler! Så nu pluggar vi mycket grundläggande hos djurens etologi och anatomi. Men det är helt underbart!
   Nästa fredag kommer troligtvis Sune hänga med mig hem!
Min kompis ska ta med sig Sune till skolan på söndag och då är han officiellt min! Jag ska även iväg nästa fredagkväll! Jag och min kompis som går i lantbruk 2 ska se Nickelback och Skillet nu den 15 november i skandinavium! Jag är så extremt taggad då det är två band jag verkligen gillar! Och jag funderar på o skriva lite om musiken när jag har lust o berätta lite om vad som mer finns i mitt huvud än djur ;)
 
Men veckan i skolan var underbar och gick snabbare än någonsin! Vi somsagt pluggar bara djur nu förutom svenska och matte vilket är otroligt skönt. I grundskolan pluggade jag runt 8 ämnen som jag verkligen hatade. Nu pluggar jag runt 2 ämnen och på det ungefär 4 eller 5 kurser! När jag kom till gyamnsiumet blev mitt liv så mycket bättre
En rumskamrat jag fick i runt 2 dygn. Lika stor som min handflata, så man kan säga att den har omkretsen som botten på ett större glas :P
Min kompis hund Misa ^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0