Matsuba & Sarassa

Idag har jag haft mina koi Matsuba och Sarassa i ett helt år! Vilket är helt sjukt!
Min kärlek till koi karpar har ingen gräns. Min fandom för koi började för runt 2 år sedan, och jag var helt knäckt som inte kunde hitta just dem jag ville ha när jag väl skulle få köpa ett par! men jag Hittade dessa två simmare, mina ögonstenar.
När jag fick hem dem hade jag letat runt i hela göteborg efter ett fint par koi, och äntligen! Då hittade jag dessa två små söta juveler! nu är dem inte så små heller, dem växer fort^^

Här är några dagsfärska bilder på derpkarparna! :D
 
 
Sarassa
 
Matsuba
 


Kommentarer
Emma

Grattis på 1 års dagen eller något hihi! :'D
Tror jag följde dig på dv när du köpte dom hohi :D


Svar: tackar :Dhaha, var totalt galen efter dem^^
Fisk som Fågel

2013-09-29 @ 18:20:42
URL: http://sistersriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0