Bilder!

Eftersom jag ente har så mycket att uppdatera om här.. så funderar jag på att göra denna sida lite till en ''fotoblogg''... Eller vad säger ni?
Eftersom jag jämt är ute och fotar så kan ju även publicera en del här..
Sooo lets get started!
 
Under gårdagen var jag, som många andra hästmänniskor, i skandinavium och kollade på hästarna under Gothenburg Horse Show! Jag hade endast förmiddagsbiljett och fick då se den internattionella hoppningen på 1.45m, agilityn och även fjordtävlingarna. Hade plats på rad 1, i bra höjd med arenan och där satt jag och knäppte nästan 1 700 kort.. Det blev en lyckad dag inne på arenan och nöjd var jag när jag lämnade arenan! ^^
Så här är några av favoritbilderna ifrån gårdagen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0