Funderar på att komma tillbaka..?

Nu har jag ju vart borta ett rätt så bra tag härifrån av olika anledningar. Och funderar på att komma tillbaka hit om det finns intresse fört..?
 
   Jag har ialla fall under dessa två dagarna fotat några av hundarna som bor med mina klasskamrater under veckorna. Det var lite av en utmaning faktiskt, men vissa bilder blev jag relativt nöjd med.
   Jag har somsagt kommit tillbaka till skolan efter lovet och haft två underbara veckor här bland djuren. Och snart kommer alla djurungarna! Vi fick tillskott av två små killingar 22/1 och sedan föddes ett annat par killingar men vet ente exakt när då dem kom under förra helgen vad vi tror. Men det är planerat att även massor med lam då fåren nu är högdräktiga! Sedan så kommer det att bli både små fåglar, ormar och ödlor! :D
 
  Men för tillfället lämnar jag er med lite bilder från dessa två dagarna.
 
RSS 2.0